Home / Alkohole / Bols Platinum

Bols Platinum

Informacja prasowa

Nadchodzi PlatyNowy Król Smaku

 

Legendarna marka Bols Platinum prezentuje nową, intrygującą platformę komunikacji. Jej łatwym do zapamiętania, a jednocześnie zwracającym uwagę na wyrazisty styl i klasę symbolem, został platynowy lew. Ponadto, klienci mogą nabyć Bols Platinum w eleganckim opakowaniu prezentowym.BOLS_GiftPack_packshot_butelka_3mb

Nowa platforma komunikacji Bols Platinum, PlatyNowy Król Smaku, podkreśla najwyższą jakość oraz nieskazitelnie łagodny smak tej marki. Platynowy lew, będący znakiem nowej komunikacji Bols Platinum, emanuje siłą i zdecydowaniem. Jednocześnie wyraźnie podkreśla styl i elegancję, które nierozłącznie kojarzą się z tą wódką o niezwykłych walorach smakowych. Bols Platinum to coś więcej niż wysokoprocentowy alkohol klasy premium – to idealne połączenie krystalicznie czystego trunku z wyrafinowanym stylem i najwyższą jakością. PlatyNowy Król Smaku zwraca też uwagę na zastosowane w produkcji najnowocześniejsze technologie, pozwalające filtrować wódkę kryształami mineralnymi. Dzięki takiemu procesowi, charakterystyka Bols Platinum zdecydowanie wyróżnia ten alkohol spośród konkurentów.

 

„Zupełnie nowa, symbolizowana lwem platforma komunikacji skierowana jest do osób poszukujących satysfakcji – liderów i innowatorów z poczuciem stylu, wybierających marki, które odzwierciedlają ich aspiracyjną osobowość. Dzięki PlatyNowemu Królowi Smaku chcemy zbudować świadomość marki Bols Platinum, wyrażającej się w najwyższej jakości, a jednocześnie będącej częścią pewnej legendy i tradycji” – mówi Alicja Jelec, Dyrektor Marketingu Wódek CEDC.

 

Wraz ze startem nowej komunikacji PlatyNowego Króla Smaku, do sprzedaży trafiło eleganckie opakowanie Bols Platinum, stanowiące idealny prezent dla każdego, kto ceni sobie elegancki styl i nieskazitelną łagodność smaku tej wódki. Niezmiennie stylowy charakter zamknięty w butelce Bols Platinum cieszy się dużym uznaniem konsumentów, którzy przyznają tej marce najwyższe oceny wśród przebadanych wódek ze średniego i wyższego segmentu cenowego.[1]

[1] Badania Millward Brown wśród użytkowników wódek czystych styczeń 2014, N=300

About Paweł Babiak

Paweł Babiak
Barman, podróżnik, bloger. Pracowałem w takich miejscach jak Londyn, Budapeszt, Singapur czy Kuala Lumpur, gdzie zdobyłem w 2010 mistrzostwo Malezji w mixologii. Poprzez tego blog pragnę podzielić się z wami moimi doświadczeniami ze świata barmaństwa.

Sprawdź również

Bols Around the World 2015

Informacja prasowa Bols Around the World 2015 Lucas Bols ogłasza kolejną edycję prestiżowego, międzynarodowego konkursu …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *