Home / Artykuły / Pernod Ricard zmienia wizerunek Absoluta
ABSOLUT_Transform today LOGO

Pernod Ricard zmienia wizerunek Absoluta

absolut-transform-today

Zmiany już się rozpoczęły kilka dni temu, na stronie internetowej. Co się zmieni? Z butelki zniknie napis „Vodka” oraz “Country of Sweden”. Kosmetycznym zmianom ulegnie również czcionka.Zmiany są częścią strategii “Transform Today”, która kładzie nacisk na kreatywność oraz ma na celu uwolnienie większego potencjału marketingowego.

http://youtu.be/9UvN8l72s5I

Ciekawe czy któraś z polskich wódek doczeka się podobnej transformacji? W portfolio Pernod Ricard znajdują się takie marki jak:

• Ballantine’s

• Chivas Regal

• Malibu

• Jameson

• Jacob’s Creek

• Havana Club

• Wyborowa

• Luksusowa

• Pan Tadeusz

• Polska Wiśniowa

• The Glenlivet

• Martell

• G.H. Mumm

• Ricard

 

 

About Paweł Babiak

Paweł Babiak
Barman, podróżnik, bloger. Pracowałem w takich miejscach jak Londyn, Budapeszt, Singapur czy Kuala Lumpur, gdzie zdobyłem w 2010 mistrzostwo Malezji w mixologii. Poprzez tego blog pragnę podzielić się z wami moimi doświadczeniami ze świata barmaństwa.

Sprawdź również

Sztuka obdarowywania: Gutt Vodka – prezent z klasą

Informacja prasowa   Szczególna okazja skłania nas do poszukiwania wyjątkowych prezentów. Chcąc podarować najbliższym to, …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *