Home / Alkohole / Ta krótka reklama o mało nie kosztowała Diageo więcej niż się mogli spodziewać.

Ta krótka reklama o mało nie kosztowała Diageo więcej niż się mogli spodziewać.

Organizacja „Alcohol Concern” oskarżyła koncern, że reklama jest nieodpowiedzialna i może mieć zły wpływ na nieletnich. Argumentowali to tym, iż Beckham jest ikoną sportu i wzorem dla młodzieży. Reklama ma niby utożsamiać whisky z sukcesem zawodowym jak i społecznym.

Diageo wybroniło się z tych zarzutów i nie poniesie żadnych konsekwencji

 

About Paweł Babiak

Paweł Babiak
Barman, podróżnik, bloger. Pracowałem w takich miejscach jak Londyn, Budapeszt, Singapur czy Kuala Lumpur, gdzie zdobyłem w 2010 mistrzostwo Malezji w mixologii. Poprzez tego blog pragnę podzielić się z wami moimi doświadczeniami ze świata barmaństwa.

Sprawdź również

Drożdże gorzelnicze – czym są i jak wybrać najlepsze?

Domowy wyrób bimbru, likierów czy whisky nie jest możliwy bez drożdży. Ich stosowanie gwarantuje fermentację …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *